وبلاگ گروهی مهارت های فروش دانشجویان انجمن مدیریت

فروش خرید فروش خرید فروش خرید فروش خرید بازرگانی بازرگانی دانشجویی

وبلاگ گروهی مهارت های فروش دانشجویان انجمن مدیریت

فروش خرید فروش خرید فروش خرید فروش خرید بازرگانی بازرگانی دانشجویی

قرار عمومی وبلاگی

سلام بچه ها.

خیلی وقت بود که به وبلاگ شما سر نزده بودم. نمی دونم دلیلش چی بوده. اما خوب هرچی بوده, الان سرزدم. 

البته بعد از عید یکسری کارهایی رو تویه دستور کار گذاشته بودم که تمام وقت خالی من رو کامل می گرفتم و شاید دلیلش این بوده.

به هرحال معذرت خواهی.

می خواستم بهتون بگم که یک قرار وبلاگی گذاشتیم. یعنی اینکه قرار هست که اهالی وبلاگهای همسایه همه همو ببینیم و بیشتر با هم آشنا بشیم. یک جلسه ی غیر رسمی است فقط جهت درست کردن یک حلقه ی وبلاگی دانشگاهی - دانشجویی. از دوستان وبلاگ خون وبلاگ نویس نظر ده و نظر خون که علاقمند هستند که تویه این جلسه شرکت کنند, دعوت می کنم که روز پنجشنبه دانشگاه عطار بیان. ساعت 4 تا 6 بعد از ظهر هست جلسه. اگر میخواین بیایین لطفا به موقع بیاین تا یکمی هم تمرین وقت شناسی بکنیم. 

در ضمن اگه آدرس دانشگاه عطار رو بلد نیستین تویه اینترنت سرچ کنید. 

من میخواستم که با آقای مجذوبی و گلابتونی تماس بگیرم, شمارشون رو نداشتم.

اگر تونستن یک ایمیل بزنند بمن و شمارشون رو بدن تا باهاشون تماس بگیرم.

در ضمن هر کی هم علاقمند بود که بیاد یک ایمیل به من بده تا من به بچه های عطار اعلام کنم تا اونها بتونند کلاسی مناسب جمعیت حاضر از دانشگاه بگیرند یا هم تویه همین پست نظر بده .

به امید دیدار یکایک دوستان گرامی.


بازاریابی گداها

دو گدا تو یه خیابون شهر رم کنار هم نشسته بودن. یکیشون یه صلیب گذاشته بود جلوش، اون یکی یه ستاره داوود.. مردم زیادی که از اونجا رد میشدن به هر دو نگاه میکردن ولی فقط تو کلاه اونی که پشت صلیب نشسته بود پول مینداختن.

یه کشیش که از اونجا رد میشد مدتی ایستاد و دید که مردم فقط به گدایی که پشت صلیبه پول میدن و هیچ کس به گدای پشت ستاره داوود چیزی نمیده. رفت جلو و گفت: رفیق بیچاره من، متوجه نیستی؟ اینجا یه کشور کاتولیکه، تازه مرکز مذهب کاتولیک هم هست. پس مردم به تو که ستاره داوود گذاشتی جلوت پول نمیدن، به خصوص که درست نشستی بغل دست یه گدای دیگه که صلیب داره جلوش. در واقع از روی لجبازی هم که باشه مردم به اون یکی پول میدن نه به تو.
گدای پشت ستاره داوود بعد از شنیدن حرفهای کشیش رو کرد به گدای پشت صلیب و گفت: هی “موشه” نگاه کن کی اومده به برادرمون بازاریابی یاد بده؟

سلامی دوباره

سلام به همه  

دانلود جزوها بهانه ای شد دوباره یک سری به وب بزنیم .خیلی دوس دارم دوباره شروع کنیم.خودم دنبال مطلبای جالبم حالا چه درباره مدیریت چه موضوعات دیگه که رو وب بذارم.به امید اینکه دوباره همه باشیم.

جزوه مدیریت زنجیره تامین

سلام به دوستان با مرام !!! 

یهو همه با هم پیداشون می شه یهو غیب می شن مگه شما از دسته واتو واتوهایید البته حق می دم که با این سن و سالتون این کارتون را ندیده باشید. و البته خیلی چیزهای دیگه  

به هر حال من جزوه استاد باغی رو تایپ کردم و هر کی فایل پی دی اف اون به دردش می خوره می تونه از اینجا دانلود کنه .موفق باشید... 

دانلود جزوه مدیریت زنجیره تامین